martes, 14 de febrero de 2012

Benvid@s camiñantes


    O TREN (ANDRÉS DO BARRO)

O tren que me leva pola beira do Miño
me leva e me leva polo meu camiño,
o tren vai andando pasiño a pasiño
e vaime levando cara o meu destiño,
alguén pode ser que me espere na estación
a terra da felicidad.





Benvid@s ó noso blog Pasiño a pasiño. Nel pretendemos amosar, debater, e abrir os ollos, ó actual mundo do transporte e da mobilidade na nosa Comunidade Autónoma galega. Esta será unha fiestra de diálogo, aberta por tres alumnas da Universidade de Vigo para, á vez tentar mellorar na medida do posible a situación actual que a tod@s nos afecta e invitar á reflexión, dun modo divertido e distinto.

Esperamos que sigades as nosas publicacións e que pouco a pouco, Pasiño a pasiño vaiamos  construíndo  este especial blog, coa axuda de tod@s.


3 comentarios:

  1. Un punto máis se nos cantades a canción na clase o próximo día!!!!

    ResponderEliminar
  2. Ola mozas!
    Polo que nos contades na benvida, no voso blog ides tratar sobre a movilidade e o transporte en Galicia. Tiñamos a curiosidade de saber como é a dotacion do transporte e a súa situación na nosa comunidade.

    Un saúdo

    Rabeand

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ímosvos contestar a través dos nosos tres casos particulares. Imos describir os nosos traxectos diarios dende as nosas casas ata a facultade, pero iso será... a próxima semana, así que deixámosvos á espera.
      Saúdos ;)

      Eliminar